Warunki gwarancji

I. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę
Wykonawca na wykonane roboty budowlane udziela 24 miesięcy Gwarancji. Okres gwarancyjny rozpoczyna się z chwilą odbioru końcowego całego przedmiotu Umowy przez Inwestora. W okresie gwarancji Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego powiadamiania Wykonawcy o powstaniu usterek / uszkodzeń, a Wykonawca zobowiązany jest do usuwania usterek, które wystąpiły na skutek wad ukrytych.

W okresie gwarancyjnym, przebudowa, przeróbka oraz wszelka ingerencja Użytkownika w układzie konstrukcyjnym, jak i funkcjonalnym, samowolna naprawa bez wcześniejszego zawiadomienia Wykonawcy o konieczności jej przeprowadzenia i otrzymania zgody Wykonawcy na wykonanie robót, spowoduje utratę możliwości roszczeń Użytkownika z tytułu Gwarancji. Każda usterka musi być pisemnie zgłaszana Wykonawcy niezwłocznie po jej zauważeniu.

Gwarancja udzielona przez Wykonawcę, nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych w wyniku aktu wandalizmu, uszkodzeń będących wynikiem zużycia podczas eksploatacji oraz powstałych w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
Okres gwarancji ulega skróceniu w przypadku nie zachowania przez kupującego terminu kolejnego, zalecanego przez producenta malowania wyrobu „Drewnochronem Impregnat Extra” w okresie do 30 dni od daty wydania, dostawy, montażu wyrobu.

Wszelkie uszkodzenia powstałe w wyniku działania siły wyższej, nie podlegają Gwarancji udzielonej przez Wykonawcę – np. uszkodzenia spowodowane porywami wiatru powyżej 60 km/h.

W pierwszych latach użytkowania obiektu, możliwe jest pojawienie się nitkowatych zarysowań (pęknięć), będących wynikiem skurczu materiału, pracy obiektu, jego elementów konstrukcyjnych oraz osiadania fundamentów w gruncie. Pojawienie się pęknięć jest normalnym zjawiskiem i nie świadczy o popełnieniu błędów wykonawczych, dlatego nie może być przedmiotem zgłoszenia usterek w okresie trwania udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Gwarancja nie obejmuje również zaniedbań związanych z zalegającym śniegiem na dachu konstrukcji powyżej 5cm pokrywy śniegu / lodu.

II. Zgłaszanie wady / usterki
Warunkiem przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, jest zgłoszenie usterki przez Użytkownika na piśmie. Pismo należy dostarczyć osobiście lub listownie na adres: 42-240 Kościelec, Miodowa 17. Telefoniczne powiadomienie o usterce, bez złożenia Protokołu, o którym mowa powyżej, jest niewystarczające i nie będzie wiążące.

Na Użytkowniku ciąży obowiązek kontroli zasadności zgłoszenia wady / usterki. Interwencje Wykonawcy w nieuzasadnionych przypadkach (np. wezwanie Wykonawcy do wymiany elementów eksploatacyjnych, wezwanie Wykonawcy do usunięcia usterki, która po dokonaniu oględzin, okaże się powstała z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności i która nie podlega naprawie gwarancyjnej), będą podlegały opłacie.

III. Zwroty
Pragniemy poinformować, że produkty architektury ogrodowej, wykonywane na indywidualne zamówienie, nie podlegają zwrotowi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi prawa konsumenta.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów dotyczących wyrobów wykonywanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Oznacza to, że jeśli produkt został wyprodukowany specjalnie na zamówienie klienta lub spełnia jego szczególne życzenia (wzór, rozmiar, kolor), to klient nie ma prawa do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego produktu.

Translate »